neråt.

slänger upp ett litet inlägg redan nu, jag ställde mig på vågen nyss, på kvällen, nu ska vi, idag har jag proppat i mig godis, mat, godis och ett glas med pannacotta. vi har dessutom inte gått på någon diet dem senaste 3 veckorna och dessutom har jag haft en otroligt onyttigt lov nu, ändå stod vågen på 59kg nu kl 23 på kvällen. Vågar knappt tro att snart har jag nått ett till delmåls mål, jag vet ju vad jag vill ner till.
Men det jag ville säga är att genom att enbart träna och äta godis 1-2 ggr veckan kan man faktiskt gå ner i vikt.
På måndag börjar vi 5:2 dieten igen och inge godis på en månad, jag blir extra taggad när man vet att vågen går neråt och inte uppåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback