Tapet, tapet, tapet.

Hihi idag fick vi reda på att vi fick lägenheten, så idag har vi valt tapeter, svårt kan jag lova er, speciellt när jag vet hur jag vill ha det och speciellt när Victor vet hur han vill ha det. Tillslut fick vi nog ihop det, köket kommer bli så fint, och sovrummet.. Okej alla rum kommer bli så sjukt fina, men gud va vi velade med Antons rum, jag tror ändå vi lyckades lösa det rätt bra, blir en prickig tapet och så en mönstrad tapet med hus på, låter as konstigt men både Victor och jag tyckte det såg bra ut när vi testade och höll upp mot väggen så det blir nog kanon, ska försöka fixa så jag får gå in och kolla sen när allt är klart, en fördel när Victor jobbar på gamla byn som vi ska hyra av, hihi. 
 
Imorgon ska jag till v-ås på något miljörting sak, rätt intresant faktiskt eftersom jag innan jag varit ihop med victor och fick barn brydde mig ganska mycket, men jag försöker tänka på att köpa ekologiskt iaf. 
En liten smyg kik på Antons ena tapet. den andra tapeten med hus på är svart/vit så vi ville få in färg oxå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback