Torsdag-

hej hopp, imorgon går vi in i november, redan?! Så då tänkte jag iaf inte äta godis på hela november, alltså en godis fri månad och så kan man ju tjocka lussebullar och knäck hela december istället och julmat. Någon som är på? Har en godis påse i skafferiet som jag måste äta upp idag alltså, hii :)
Träningen igår gick bra, det var många som var borta men vi hade riktigt roligt eller jag hade iaf, för det var typ bara ungdomar där igår och Anton hade Elsa och leka med, så blir ju lite roligare för han och följa med om han har någon i hans lilla ålder och leka med och sånt, dessutom bor vi ju snart grannar med Emelie och Elsa så det blir kuligt. Men jag har knappt någon träningsvärk idag, men har lite iaf kommer kanske under dagen..
  6ythty yyyyyyyyyyyyyyyyhghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh / Anton

Kommentarer
Emelie säger:

Jätteroligt att bli grannar snart! :D och fy vilken träningsvärk jag har haft, fredag/lördag...

2013-11-03 | 22:17:49
Bloggadress: http://emelies.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback