Världelöst!

Rolig början på dagen! Anton har börjat bajas varje jävla morgonen när han vakar precis innan vi ska gå = stressad mamma! Lika så idag, fast idag letade jag som en iditot efter min favorit tröja - borta! min mobil har försvunnit spårlöst - mitt busskort ligger i mitt fodral till mobilen lika så mitt bankkort = ingen skola för mig och en stressad mamma över att mobilen är borta? som jag lixom höll på med i morse! 
Nu har jag iaf städat lite, hittade min tröja, men mobilen är verkligen borta. Anton är på dagis och jag ska faktiskt sova snart, sen plugga och skriva på mina miljoner uppsatser..
 

Kommentarer
Emelie säger:

Ja, mer mjöl hade jag i denna gång så konsistensen blev perfekt, men mer vaniljsocker behövs nog, ska testa det nästa gång! :-)

2013-10-21 | 10:34:58
Bloggadress: http://emelies.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback