Donken.

Vi var och åt donken igår, hade dåligt samveta efteråt, försöker verkligen sluta med köpmaten och godiset, men äter inte lika mycket godis längre, efter Antons födsel kunde jag trycka i min två bilar påsar på raken!! nu äter jag kanske godis en gång i veckan och då inte alls lika mycket som förut, dessutom har jag ju börjat springa men har åkt på förkylning så vill bara bli av med den så jag kan springa igen!
Men iaf donken igår och anton bara mosade in burgaren i munnen efter första tuggan som vi hjälpte han med.. Nu laddar vi om inför farmors mat som jag längtar lika mycket till varje gång, dessutom att få träffa farfar och storebror och hans familj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback