Fredag :)

God morgon, jag har precis lämnat Anton på dagis, kl 11 ska jag hämta han.
Nu ska jag ta en dusch i lugn och ro, lyssna på musik och städa lite. Senare eftermiddag tänker jag baka, känns så skönt nu när jag faktiskt kan tänka på sötsaker utan att må illa. Men tårtor och grädde har nog satt sina spår i mig för evigt, men dert visar sig, är lite sugen på att baka cupcakes någon dag oxå, köpte cupcakes ställ och formar till Antons ett årsdag men jag orkade och hade ingen lust att baka då så ligger det fortfarade och väntar på att bli använda, men vi får se när jag använder det :)
 
Inga bilder :(

Kommentarer
moa säger:

Har du hoppat av skolan??

2013-09-06 | 14:22:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback