Fyra armband :))

Detta är ett tidsinställt inlägg.
 

När vi var iväg till borlänge och handlade så köpte vi saker så vi kunde göra egna smycken och jag lyckades snåpa ihop fyra stycken, vad tycks?
Jag har ännu en gång lekt i gimp med såna dära stjärnor, tycker att det är såååå kul att sitta i gimp och lära mig nya grejer varje gång, för en tid sedan lärde jag mig ändra storlen på bilden så jag kan ladda upp dom i 1000, så kul ju! Ska fixa en ny header strax, men hade hoppas att Elin ville ta kort någon helg!
 
Jag vet inte hur uppdateringen blir idag, jag har inskolning på morgonen i 2 timmar tror jag? sen ska vi bara hem och sova och vila innan vi ska iväg till köping sjukhus på en grej, skriver mer om det när jag är redo och allt är över, om det är mamma som kör mig dit ska vi hälsa på moster iaf och kolla i lite affärer och köpa gummistövlar till Anton. Har ingen aning när jag kommer hem men kan fixa lite tidsinställda inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback