Hej, trött mamma 95!

God morgon, Antno har precis dragit upp mig ur sängen, är så himla trött! Lutar mot skolan imorgon iaf, har ju bara en lektion så har lyckats flörtat med Victor om inte han kunde ta Anton dom två timmarna jag är borta sen kunde han ju åka och jobba, för jag skulle verkligen behöva gå på mattelektionen och dessutom hämta lite böcker. Jag bara väntar på att ögoninlammationen ska slå ut på mig, men det går segt?
Idag tänker jag iaf ut och springa, har sprungit lördag, söndag, måndag och tisdag, tog en rest dag igår som man ska göra, dessutom är det en fasta dag idag, så får se vad vi ska hitta på och äta iaf, i tisdags åt vi kyckling, broccoli, gurka och beasås, så himal gott!
Bestis, kan du skriva när du ser detta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback