Hem och plugga!

Hej hopp, redan slutat går egentligen till 10 över 4 idag med tydligen hade vi inte företagsekonomi utan hemuppgift så ska hem och göra den nu, Victor ska ju hämta när han kommer hem, så då passar jag på och pluggar, för känner att jag ligger lite efter fast inte så värst mycket ändå. 
Nu ska jag sitta och googla efter något gott recept på lax eller annan fisk :)
Anton vill gå mycket just nu, så man får anpassa shoppingen efter han helt enkelt!
Vårat kök just nu! Ett vitt bort skulle sitta fint men det får vänta, just nu står annat på prio 1 listan och överst står en ny tv-bänk. Men vi hade turen att få två blombuketter av pappa efter hans 50-års fest då blommor inte är hans grej, tack pappa! Kan visa bättre bilder senare, ska försöka fixa min systemkamera som typ objektivet är helt paj på :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback