långt inlägg.

Jag började morgonen kl 6 med att duscha, ta av mig smycken och klä på mig, Victor tog Anton och klädde på han och jag packade hans väska sen körde vi upp han till min mamma, Victor och jag tog bilden till köping igen, vi åt lite donken på vägen hem och sen var vi hemma vid 20 över 11 igen, resten av dagen har gått i lugnets tecken, hängde hos mamma, sen åkte vi hem och kollade på svt1, haha, vi kollade på 1:an, handlade iaf om att EU har satt gränser på hur mycket fiskare får fiska upp och om dom får upp för mycket måste fiskare kasta ner döda fiskar i havet igen för dom får inte tas i land, sååå hemskt! Sen kollade jag klart en film och sen tog jag tag i disken och städade lite här hemma, sen lagade vi mat hos mamma, bacongratäng, sååå gott! Sen la vi Anton vid 7 och då passade jag på att plugga lite svenska så nu är det klart iaf, nu idol sen hollywood fruar och sen tänker jag pysa ner i sängen, imorgon inskolning till 11 och vi ska troligtvis börja lämna han ensam där då, ska bli så skönt när detta är över och han får gå hela dagar utan att fixa barnvakt.
Små Zid fötter ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback