Q/A

 
Hej, ja och nej, vi gjorde för båda kände att det kanske var dags att vara ifrån varandra och tänka på oss själva, men vi ångrade oss dagen efter och är åter tillsammans, vi vill alltid Antons bästa! Vi ska självklart försöka hålla ihop så länge det bara går, men allting har tyvärr ett slut.men det kom inte nu för oss, även om det var nära, vi ska kämpa för att Anton inte ska behöva leva med föräldrar som inte bor ihop.
 
Och ja det har jag, för 1 vecka och en dag sen, vi skulle faktiskt först behålla men sen började skolan och jag kände att jag faktiskt ville gå klart skolan, det tog såklart emot att göra en abort, men samtigit har det varit ganska lätt, det var ett beslut som växte fram inget som någon tvingade på oss. Samtidigt som jag vill ha ett barn till, redan nu så vet jag att vi gjorde det bästa, Anton sa bestämt nej när vi frågade om han ville ha ett syskon, tänk att en liten person på ett år kan ha en så bestämd vilja, det är helt otroligt vad Anton är bestämd.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback