Samsung galaxy s4

 
 
Köpte mig en samsung galaxy s4 i tisdags, men är verkligen inte helt nöjd, den har redan fått en spricka i skärmen utan att den ens har nuddat marken? alltså den bara fanns där helt plötsligt, och så idag så var jag ut och sprang, och då bara hoppade den ur fickan på mig och hamna med skärmen neråt utan att den gick sönder? Aja ska in med den imorgon och kolla om elgiganten gör något åt det, annars lever jag med den sprickan, är inget som stör för den är lixom på sidan och så himla liten.
Men beställde ikväll ett plånboksfodral, 5 skrämskydd och en sån där sak man har på armen när man tränar, ett rosa faktiskt. Längtar till det åker ner i brevlådan och jag kan börja springa utan att hålla i en telefon eller vara livärdd för att den ska ramla ur fickan.
 
Dessutom har jag typ aldrig mottagning med samsungen här ute hos svärisarna, vilket jag alltid hade med iphonen!

Kommentarer
Sandra säger:

Vart ifrån beställer du ska till "fånen" osv? Kram

Svar: Fydiq.se har jätte mycket skal och andra tillbehör :)
Sofie Qvist

2013-09-23 | 15:31:30
Bloggadress: http://www.oddli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback