Segt internet...

Bloggen får vara lidande just nu, för internet är så bajs segt här ute så det är inte sant! Längtar hem till lägenheten, samtidigt som vi har det riktigt bra här ute i skogen, i husvagnen som vi sover i, men jag saknar närheten till allt och ett eget liv utav att behöva ta hänsyn till så många andra, att kunna vara borta hur länge jag vill och framförallt min egen säng! 
Igår var jag ut och sprang 1,73 km, stannade bara och kissade en gång hehe, sen sprang jag faktiskt hela tiden, ska ut senare idag oxå. Men annars består denna gråa dag av plugg faktiskt, sitter i skrivandes stund och över på mina franska glosor och senare ska jag plugga inför sociologiprovet, inser nu att jag skulle ha börjat plugga tidigare, för kan ingenting!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback