Söndag :)

Idag har jag städat, hmm borde vara bakis idag, men icke, mår fint men att somna 4 och gå upp 10 sätter sina spår och jag är redo att krypa ner i sängen när som! Men först ska jag försöka få i mig någor mer att äta, vi fick gryta och ris ute hos Victors föräldrar men sen har jag inte ätit mer tyvärr.. Men först ska Anton somna, vi har nämnligen en liten suris hemma här just nu, ingenting är bra och sånt är ju aldrig roligt :(
 
Förresten fint att sängen är det enda som går i mörkrets tecken och resten i vitt/rosa? Får nog köpa en kjol åt sängen om ni fattar vad jag menar.. Sånt är riktigt snyggt faktiskt! dessutom vill jag ha en gavel just nu, men först måste vi köpa lite andra saker :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback