Torsdag :)

Hej, ikväll har jag bakat winerbröd, hur det gick? nja inte så bra, för dom typ vart skit stora så dom höll inte ihop när man skulle ta av dom från plåten och dessutom så råkade jag göra vaniljsås istället för vaniljkräm så victor fick åka till affären och alltså vaniljkrämen räckte inte till alla mina winerbröd :( aja gör om gör rätt någon dag! Imorgon står en bakdag på schemat, som sagt sen vi gjorde abort så känner jag lusten av att baka igen, har lovat sofia chokladbollar, någon chokladpaj och så tänkte jag slänga ihop kakor som smakar kinderkägg som verkligen har gått hem i min familj.
 
Visar bilder imorgon på mina misslyckade winerbröd.. :(
 

Kommentarer
storasyster säger:

Jag kommer gärna över o fikar någon dag o myser mes lillskiten :)
Lillskiten är nog den finaste jag vet, helt bedårande o det absolut bästa ni gjort!

Puss!

2013-09-12 | 22:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback