Trött i kroppen..

Kom precis hem från skolan, efter för ett tag sen, men tog bort sminket och bara dog lite i soffan!
Är helt död och skulle jag lägga mig i sängen nu så skulle jag somna, Det är victors dag och hämta på dagis och jag ska egentligen plugga men måste samla lite kraft först, jag går egentligen till 4 idag men samhällen vart tydligen inställd innan vi gick till orienteringen, aja Sofia och jag hade alla rätt även om vi gick/sprang fel hehe. Sen stressade vi som tusan med att hinna till skolan och hämta grejer och hela bussen var smockad med folk, halva bussen stod typ upp.. Ska ta en dusch nu och bara dööö och försöka dränka mitt godissug!!!! :(
håller på och fixar en header dessutom så den ser bara ut såhär tillfälligt..
Gör det inte lättare med mitt godissug när det står en sån här i köket..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback