upp och ner...

Denna dag har varit ganska omtumlnade, verkligen upp och ner och upp och ner!
Självklart har alla förhållande svackor, antar att Victor och jag hade oturen att den kom nu! Det har varit så otroligt mycket det senaste tiden, det har varit inskolning, läxor, skolan, barnvakter hit och dit, en abort mitt i allt, inte trivits alls i min klass, nu håller vi tummar och tår att jag får byta klass och få lite motivation att gå i skolan, idag ville jag inte lämna Anton på dagis utan bara vara hemma, detls för mig och Victor, vi har såklart löst allt nu, men det tar på krafterna att vara ledsen en hel dag, att gå med gråten i halsen. Att ena dagen känna gud va skönt o va singel, woop woop, och andra dagen aldrig vilja släppa en person!
Vi har ätit köpmat idag, fått kaninburen såld och gåbandet oxå, så den har som sagt gått lite upp och ner som jag sa, ska strax gå och krypa ner i sängen och sova, är otroligt trött och då hae jag sovmorgon imorse till 7 och passade på och sova när allt var som jobbigast idag..
Personen som får mig att le hur arg och ledsen jag än är!!!! ♥

Kommentarer
storasyster säger:

Puss! ♥

2013-09-12 | 13:20:47
moa ö säger:

Har du och victor gjort slut??
Har du gjort abort?? :O

2013-09-12 | 19:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback