Skoltrött.

Är så skoltrött just nu, tack hej för ett lov om 3 dagar ungefär, dock ingen vila för mig, har en massa plugg att göra, dessutom en liten son hihi som tyvärr inte ger en så mycket sovmorgon längre tyvärr, mitt störta mål är att inte bryta mina fina vanor med att gå och sova kl 9 varje dag iaf. Men Anton ska iaf gå på dagis lite under lovet, jag vill inte bryta hans vanor helt och dessutom älskar han ju sitt dagis så mycket, han har så brottom när man har hoppat av bussen och går mot dagis och när vi ska åka hem på fredagar och dom är ute då ska han in och leka igen när vi går mot bussen, då nya dagiset får tummen upp av både barnet och föräldrar :)
Nu fortsätta försöka plugga :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback