Sommarjobb kirrat :)

Vilken upp och ner dag idag, kände mig ganska opepp på skola imorse och trött, men min fina klass får mig att skratta varje dag hur opepp jag än är. Sökte sommarjobb i mitten på mars och idag fick jag hem papper om att jag fick plats på visentparken i tre veckor period 1, mitt första sommarjobb! Fick iaf plats där jag ville och dessutom får jag se oxar 3 veckor och jag antar att vi lär hänga i den parken rätt mycket i sommar ändå med Anton. Sen kom victor hem 6 så beställde vi pizza, och när vi fick hem pizzorna såg pizzakillen att vi hade Anton och en timme senare kom han tillbaka med 4 klubbar till Anton, super snällt ju!
Nu väntar jag på att Victor ska komma hem från affären sen blir det mys och imorgom 1 lektion sen påsklov! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback