Hela nätter?

Godmorgon, Olivia somnade vid 23 igår i sin egna säng men sen kom anton in och började skrika för jag bar in han till sitt rum igen och efter de kom hon inte till ro riktigt själv så fick ha henne ligga brevid mig ändå, hon sov till 7 och somnade sedan om, alltså sover hon redan hela nätter?! Anton började när han var 2 månader så där ligger väl Olivia snäppet före. Men tänker iaf från och med idag lägga Olivia i sin säng efter sista målet så hon får sova i sin säng, lika bra att vänja henne nu.
Jag förespråkar egentligen inte samsovning, och speciellt inte sättet Olivia gärna somnar på, hon vill ligga på sidan och sedan borrar hon in ansiktet i mina tuttar typ, så är alltid rädd att jag ska rulla över henne.
Nu ska jag klä på Anton kläder och borsta tänder sen ska vi ta på oss ytterkläder och gå och mata ankor och kolla tågen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback