andlighet och sol :)

Det bjuds på sol även idag, helt fantastiskt! Igår somnade jag kl 8 efter att ha duschat och bäddat ner mig i soffan med täcke och kudde och skulle kolla 112 och Det okända.
Påtal om Det okända så har vi ett lägenhetaspöke även här, säket något som följet oss, här om dagen så låg ett hänglås på sittbänken i hallen och helt plötsligt så flög det en meter, försökte få det till att det var Anton som hade lyckats på något sätt men han var ju lixom inte nära även om han stod och försökte få på sig sina skor. I söndaga så började en leksak låta och ja för att få flygplanet gå igång så måste man lixom in med en nagel under knappen och trycka den utåt då den typ fastnat.. Igår när jag och Anton kom hem från svärisarna stod victors väckarklocka och ringde, vilket han stänger av VARJE MORGON!! Sen var det en till leksak som gick igång typ 2 min efter jag hade slängt ner en leksak i lådan. Jag tycker ändå att detta är helt okej spökerier, men blir det värre eller det börjar kännas obehagligt måste vi nog göra något.

Just nu sitter jag ute på vår balkong, får i mig lite d-vitamin med balkongdörren öppen, helt underbart! Anton sover och jag har nyss ätit lunch. Ögoninflammation är bättre och på torsdag är han nog redo för dagis igen. Men morgondagen får Victor ta.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback