Hej ögoninflammation

Söndagen har snart gått, Anton är hos sin farmor och farfar för han har fått ögoninflammation IGEN!!!!! Hon är ledig imorgon så hon var snäll och tog plutten så vi kan gå till skolan/jobb.
Just nu ligger jag i soffan, längtar till gymmet men har ju sagt att jag skulle ta det lugnt i helgen, har ätit godis hela helgen, men nu är det fan slut med det! Har även googlat runt på nyttiga recept så jag ska lägga om kosten lite nu, det funkar inte som det ser ut just nu, måste skärpa mig!
Jag saknade min plutt så fort vi satte oss i bilen hem :(
 
 

Kommentarer
Sandra säger:

Nämen stackars plutten!!!! Inte igen😞 Hoppas han snart kryar på sig! Kram på er

2014-02-17 | 12:30:57
Bloggadress: http://www.soddli.blogg.se
Sandra säger:

Nämen stackars plutten!!!! Inte igen😞 Hoppas han snart kryar på sig! Kram på er

2014-02-17 | 12:31:06
Bloggadress: http://www.soddli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback