kört fast?!?!

Fortfarande förkyld, vet dock inte om jag blivit nå bättre. Hostan är iaf nästan borta, hostade typ 10 gånger idag. Är dock fortfarande jätte täppt i näsan, har dock bestämmt mig för att inte använda nässprayen då jag alltid blir beroende typ..
Hoppas iaf att det känns bättre med näsan imorgon, kan dock inte svara på om det blir skola imorgom eller inte, om det blir skolan så ska jag iaf gå till gymmet och köra ett väldigt lugnt pass, och inte röra en cardio maskin. Fast så fort jag är helt frisk ska jag ut och springa, har ett 8km lopp att öva till. Känns iaf bra att ha något att lixom sträva till.

Dessutom funderar jag på att hoppa på fitnessfighten under mars, min månad dessutom och två av mina större systras oxå. Känns lixom som jag behöver en spark i baken för att komma vidare, inte med träningen, men med maten. Tänker dock att det kan bli problem med att äta med 3 timmars mellanrum och maten i skolan lixom. Känns som jag faller tillbaka varje dag, säger varje kväll "nu ska jag sluta med godis och blablabla" och så sitter jag där kvällen efter och äter godis. Är trött på mig själv att jag gör så........ pusss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback