Pluggiiisssssshhhhh

Nu har jag nästan precis blivit klar med historian och kommunikationen och skickan in det, hatar att jag aldrig gör klart någonting i tid, en dålig sida hos mig, vet mycket väl det, och jobbar faktiskt på det. Men herregud, vilket pussel det är, livet. skola, mamma livet, plugger träningen och ändå hinna med så mycket annat mellan allting annat. Ikväll borde jag kanske ha pluggat matte, för misstänker matte prov imorgon, men spelar fan ingenroll hur mycket jag pluggar skiten, jag förstår ingenting, förlitar mig på nationella i vår och klarar jag inte det får jag väl läsa om kursen i 3:an.
Nu ska jag iaf krypa ner i sängen med Victor och sova, fick sovmorgon imorgon vilket alltid är guldvärt, men hade gärnat legat och sovit hela dagen eftersom Victor och Anton ska vara hemma och gosa hela dagen då dagis är stängt.
Händer mig varje jävla gång jag öppnar datorn och ska plugga..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback