sjukdomar, godis och tjejsnack.

Hej hopp, i söndags satt jag och skrev ett träningsschema och gick sedan till gymmet, men nu är förkylningen framme igen, 4 veckor med förkylning nu..
Idag har sofia varit här, så roligt att se henne och inte bara prata med Victor utan även få lite tjejsnack lixom, vi har mest latat oss framför tv:en men en kort sväng förbi affären och lekparken hann vi även med.
Imorgon ska Anton till dagis, så jag tänkte försöka komma ikapp i skolan lite, eller ja iaf göra klart lite arbeten typ.
Dessutom har jag ätit godis lite för mycket idag så nu kör jag mars ut, undantag min födelsedag den 4 mars.

Nu svider ögonen pga ögoninflammationen jag har åkt på, ska bli skönt imorgon och slippa kliva upp och inte se någonting och lyfta anton ur sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback