Slut på dagen.

Onsdagen har gått till sin ända, äntligen typ! Började dagen med sovmorgon och pussandes med mins pojkar, hade sedan en riktig tuff matte lektion, inte med matten utan läraren, att ena lärare har hjärta och säga såna saker, som att allt bara var en självklarhet. Så drog hem när idrotten började och sen dess har jag myst med Victor och Anton, tränat och nu ska jag sova.
Vi får se hur min kropp reagerar på att jag tränat när jag inte är riktigt hundra om jag blir sämre igen eller bättre.
Aja hoppas på en bättre morgon dag iaf.

Kommentarer
Sandra säger:

Tycker du är jätte duktig med din träning, men jag hoppas du förstår vilka stora risker det är med att träna när man är sjuk (förkyld, febrig eller vad det nu kan vara). Du kan få svåra problem med hjärtat, det kan även lägga av helt. Som du vet är ju hjärtat viktigt i vår kropp. Ta hand om dig, vila upp dig och se till att bli ordentligt frisk innan du börjar träna. Vi vill behålla dig hel Sofie😉 Menar inget illa, du gör som du vill, men jag vill att du ska veta att det kan vara farligt för kroppen även om du bara är snorig.❤️ Kram på dig! Tycker du är duktig och inspirerande på att hålla igång👍

2014-02-13 | 21:08:43
Bloggadress: http://www.soddli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback