Tankar...

Att jag längtar efter träningen har ni nog fattat vid detta lag eller hur? Och detta snor verkar aldrig ta slut, så snart tänker jag ge upp detta med att försöka bli frisk innan jag börjar igen. För så fort jag inte tränar så börjar jag äta godis och andra onyttigheter, för att jag är så uttråkad. Men om jag tränar så äter jag ju oftast mat eller iaf någon smoothie med protein i efter träningen och då känner jag mig oftast inte så sugen på godis eller annat.
Men alltså i söndags fick jag typ nog, jag måste ta mig själv i kragen, äta nyttigare och inte äta godis, skaffa mig självdiceplin. Slängde allt godis eller egentligen allt onyttigt. Googla fram nyttiga recept på internet och gjorde en veckoplanering. Nu har jag inte ätit godis sen söndags kväll, jag tänker på godiset varje dag, men alltså som sagt självdiceplin.
Men i mars blir det iaf fitnessfighten vilket jag var sjukt orolig för efter att ha hört och läst att man ska äta mycket keso? Jag tycker inte om keso, bläääää. Sen sen tog jag mig nacken och tänkte att jag får försöka iaf och lyckas jag så jag få köpa en helt ny gaderob, dessutom går ju en månad så himla snabbt? Snart mars och då kör vi igång lixom och dessutom så blir Anton 1.5 år nu den 24! vart tog halvåret vägen från hans 1 års dag?!
Min bästa pojke, som älskar att lukta och smaka på mammas parfymer♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback