Ångest.

Än så har inget godis intagits, det har visserligen bara gått två dagar, och en av dom en fasta dag. Men alltså kvällarna är så tråkiga, jag är vansinnigt trött på att kolla tv, försöker undvika träningen när jag har mina två fasta dagar, så alltså vafan ska man hitta på? Slutade med att Victor föreslog att vi skulle baka en sockerkaka, det gjorde vi oxå men vi fick inte äta den eftersom det va fasta, efteråt låg jag i sängen och hade sån ångest över att jag hade bakat en sockerkaka, jag räknar visserligen inte sockerkaka som godis eller något i nyårslöftet men det är lixom sockret, jag vill minska på sockret. Fattar ni principen? Jag kommer inte vara stenhård på efterrätter men just godis och chips och glass. Men åter till sockerkakan, victor sa att han tar med den till jobbet men sen lyckades han övertala mig med att det inte skulle märkas något eftersom vi skulle komma igång mer med träningen nästa vecka, vi får se om den lockar imorgon eller om sockersuget har lagt sig på morgonen.

Skriver mer imorgon.
min smoothie älskande son ♡

Kommentarer
Nathalie - mamma till världens finaste prinsessa säger:

Städa? Pyssla? Ta hand om dig själv som tex fixa fötterna, fixa håret, naglarna, ansiktsmask som du gör själv? Finns mycket man kan göra som dödar tiden 😊

2014-01-03 | 17:57:28
Bloggadress: http://nathalieelfstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback