Dagens träning

Idag stog löpning på tur, men kände när jag startade att detta kommer aldrig gå så jag gick för det mesta men körde lite intervaller med gå spurta gå spurta typ när jag var i skogen sen i koppardalen vart det raskt takt hemmåt, hade egentligen lust att smsa victor hela tiden och be han hämta mig så otaggad var jag.

Men imorgon tar vi nya tag, ska ställa klockan på typ 8 eller 7 och ge mig ut och springa innan killarna vaknar. Sen på förmiddagen ska vi till må bättre ett gym och kolla där, victor ska skaffa gymkort någonstans här i avesta, sen vid 12 kommer sofia hit och då ska vi gå och gymma och simma och så vill jag hinna med en promenad oxå vid älven för helt seriöst har bara gått där när det varit mörkt.

puss så länge, nu ska jag vänta på att victor ska komma hem, han ville att vi skulle äta något när han kom tillbaka typ mackor men jag är inte ens sugen och dessutom är det försent att äta nu hehe :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback