Fredag :))

Jag hoppade över mim bendag igår, sov istället, jag sover som en kratta just nu, somnar inte fören 12 eller 1 på natten och Anton har dessutom bestämmt sig för att det är helt okej att vakna mitt i natten så blir nästan alltid att gå upp en gång natt. Vi har tagit bort ena sidan på spjälsängen (härmar emelie) så nu måste vi ligga i Antons säng tills han vetkligen somnar, ibland går det inte och ibland så bara boff så sovet han djupt. Men inatt så vaknade han så somnade han om i sin säng men inte helt så när jag hade lämnat rummet så kom han intrippande till oss och då fick han sova vidare hos oss. Det händer så sällan att det är så mysigt de gånger det händer.

Just nu sitter jag på bussen till skolan, har egentligen bara en lektion idag men har satt på Antons schema att han ska vara där till 20 över 1, behöver plugga och har som sagt väldigt svårt att koncentrera mig hemma så får passa på :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback