Gymkort

Idag har vi äntligen skaffat gymkort, vart på må bättre här i avesta och valet föll på det för att man på tisdagar och torsdagar kan få barnpassning så då kan Victor och jag träna samtidigt.

veckans träningsschema ser ut såhär.
måndag - vila.
tisdag - springa/gå.
onsdag - simning.
torsdag - easyline.
fredag - springa eller simning.
lördag - vila
söndag - bodypump och cxworx.

Känner mig peppad på att köra igång nu, men kommer bli svårt att hitta tid till cirkelträningen vi har på onsdgar, kommer gå på corepass onsdagar som slutar 17.50 alltså 10 min innan cirkelträningen börjar..


Kommentarer
Sandra säger:

Det var du som fick min motivation igång igen efter en månads(!!!!!!?!!!) uppehåll. Tack för det! Kul att se hur du lägger upp och vad du väljer att göra. Av ren nyfikenhet måste jag fråga...
1. Vad är easyline? Vad gör man lixom?
2. Och bodypump? Har sett att det passet även finns i Forshaga, lite nyfiken måste jag säga. Det låter svettigt!😝
Kram och hälsa

2014-01-06 | 21:04:36
Bloggadress: http://www.oddli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback