Hade en skit dag igår. ( haha vad fel det låter)

Shit, det är redan onsdag idag, fattar inte vart veckorna tar vägen. Jag sitter just nu på en fanska lektion, har typ inte haft franska på sjukt länge, sen förra året typ.. Så är lite ringrostig hehe. 
Idag står cirkelträning på schemat, kanske drar till gymmet och kör lite cardio (mitt nya favvo ord) och så lite plugg. Igår åt jag en semla faktiskt, för jag hade en riktig skit dag efter lunch, ville typ hoppa av skolan och bara skita i allt, seriöst, hade jag inte haft bästa klassen ever hade jag gjort det och börjat på komvux och pluggat distans, så mycket är säkert iaf. 
Men kollar frammåt idag, har inte sociolgi iaf så ska nog gå bra, har dock matte vilket är minst lika päst med tanke på läraren. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback