JAG ÄR BÄST!

Är så stolt över mig själv nu! Tog mig till badhuset och simmade mina 30 min som jag hade bestämt, sen kom det jobbiga, jag klev ut för dörren mes inställningen att jag klarar väl iaf till nya bron och över den? Det gjorde jag såklart men det var så jobbigt för jag har faktiskt aldrig sprungit i skog och sånt underlag och det var så skönt att komma upp på asfalt igen och då kände jag att detta klarar jag faktiskt och jag kom hem och hade klarat mitt mål. Nu ska jag köra denna sträcka tills den känns okej tills jag inte vill dö mer hehe då sätter vi upp nya mål.





Kommentarer
storasyster säger:

Fan vad duktig du är, hoppas du är riktigt stolt över dig själv!
Ett riktigt stort + är att du har reflexer! :)

Puss

2014-01-04 | 20:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback