Lång inlägg om dåliga kostvanor.

Denna onsdagen vart den fetta dag, vi har varit på födelsedagsfika idag när vi kom hem från skolan jag och Anton, vi hoppade cirkelträningen, dels var jag inte peppad ett dugg och så kände jag att min kropp behövde vila men nu är jag sugen på att dra till gymmet, men hoppar nog det, ska lägga mig i sängen och läsa ut min bok så jag kan skriva den där boksaken som skulle in igår, hehe fy på mig... Men läsa böcker är inte min grej alltså, tråkigt skit även om boken är bra..
 
För övrigt så har jag en tjockis vecka, feels awesome.. or not. Nya tag nästa vecka, dels för att jag inte har så mycket träning inbokad, tänkte mig mest box, yoga 2 gånger och cirkelträning. och så mitt cx worx pass på söndagen, så inte så mycket hård träning. Men det är ju inte bara träningen som ska fungera utan även kosten, och godiset går inte så bra om jag ska vara helt ärlig, säger till Victor att han ska säga nej när jag vill ha godis men så vifftar jag med mina ögon och så får jag det, men iaf inte ätit köpmat på ett tag nu, vi hade värsta perioden när vi precis hade flyttat hit där vi bara åt köpmat typ.
Måste alltså bli bättre på detta med självdiceplin (stavning) och hålla mig till att sluta med det där förbannade godiset som sätter sig innanför mitt skin. Ska även beställa hem lite proteinpulvet till efter träningen och sånt där och smaksätta kvargen med, äter ju bara kvargen som innehåller 0.1% fett, även om jag håller på och spyr av smaken hehe........
Nu duschen och sen dö i soffan eller sängen med en bok sedan paradise hotel :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback