lite allt möjligt..

Hej hopp, boxen igår var så roligt men tungt. Somnade 9 igår kväll så vart inte mycket plugg igår.
 
Idag har vi haft vår inskolningsfröken hemma för att lära känna Anton, Victor och Anton har varit där nu på eftermiddagen, inskolningen ska pågå denna vecka istället för två, så snällt att det gick och göra så. Dessutom har Victor varit och bytt in våran bil till en ny eller ny en -10. Hade jag fått valt och eknomin hade funnits hade vi tagit den där vita volvo v70 från -14 men nej, jag får drömma om den ett tag. Förutom allt detta positiva så har jag börjat blivit förkyld igen, bara för jag säkert har börjat träna igen. Så nästa vecka tänker jag bara ta det lugnt och faktiskt inte boka in några pass, förutom på onsdagen med cirkelträningen, och gå till gymmet om jag känner att jag börjar bli bättre. Hatar förkylningar, förstör hela ens liv för de sitter ju så jävla länge och oftast blir jag inte ens trött bara snuvig och hostig.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback