Lördag




Glad att vi införskaffade gymkort så jag slapp ge mig ut och springa i detta snö väder. Ungefär 1 timmes kondition träning vart det idag, precis som planerat. körde 1km löpband sedan valfri annan konditions maskin sedan 1km löpband igen och så vidare efter en timme gick jag 10 min för att komma upp i 700kcal brända hehe.

Vad tycker ni förresten om att min blogg typ enbart handlar om min träning nu? Händer inte så mycket annat än skola, vardagsliv och träning. Något ni vill jag ska skriva om?

Kommentarer
Nathalie - mamma till världens finaste prinsessa säger:

Jag gillar din blogg precis som den är. Klickar in mig här flera gånger om dagen, så lite bättre uppdatering kanske 😉

Och du är jätteduktig med träningen!

2014-01-12 | 00:29:24
Bloggadress: http://nathalieelfstrom.blogg.se
Sandra säger:

Tycker det är inspirerande med träningen, gillar att du ibland flikar in med både det ena och det andra. Kul att se vad du/ni pysslar med då vi inte ses så ofta;)
Kram och hälsa alla
/Oddli

2014-01-13 | 00:43:15
Johanna säger:

Mera bakning! =D

2014-01-13 | 21:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback