Pluggat snart gymmet :)

Hej, sitter här och har precis gjort en skoluppgift som skulle in för typ en vecka sen som jag inte orkade göra, en dålig sida med mig själv är just det att jag alltid ligger lite efter och kommer alltid inskuttades lite över tiden.. Speciellt när sakerna man ska göra är tråkiga, hehe (a) Men iaf igår när vi hade matte gjorde jag iaf 4 tal, så det går frammåt.
Nu är victor iväg på easyline med hanna och niklas, äntligen en varsin träningskompis. Hanna och jag ska dra och gymma imorgon kl 4 när victor kommer hem från jobbet imorgon för sedan blir det ju som sagt fest för hela slanten.
Jag ska dra till gymmet såfort victor kommer hem och köra armar och rygg iaf om ryggen tillåter då vill säga, tror jag typ sträckt den eller något igår från vi körde lekar på cirkelträningen haha :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback