Trött.

God kväll, snart dags för mig att sova, ska bara borsta tänderna. Dagen har varit intensiv men bra, skola, hem och laga mat direkt, äta, fylla i alla förskolepapper, åka och handla kuvär och frimärke, kört ett easyline pass, hem lägga Anton, äta något, vart kvarg med banan och kanel, försökte göra matteläxan men varken victor eller jag fattade och sedan tagit en dusch.
 
Imorgon väntar dagis för Antons del, vi är inprencip klar med inskolningen, Igår var han väldigt mammaig men sen så brydde han sig inte och jag fick gå och sätta mig i personallrummet, idag hade han bara sprungit in och börja lekt och Victor hade kunnat åkt till jobbet igen på en gång, det märks att han är van vid dagis, jag tror faktiskt att han har saknat det, den där sociala biten.
Snart helg, så god natt
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback