Gravid vecka 23 (22+0-22+6)

Idag klev vi in i vecka 24, veckorna går otroligt fort och snart är hon här hos oss förhoppningsvis <3

V.23, hon har blivit alltmer aktiv utav sig, och har redan börjat kommit åt revbena, hade helt glömt bort hur det kändes. Hon ger mig ett jäkla humör i denna sommarvärme och Victor och jag kan inte alltid hålla sams när hormoner och värme möts, gissa då hur det är och ha en skengravid man i hushållet oxå..
Jag har även kännt mig väldigt ledsen, som i början av graviditeten, men även sur och irriterad och då på vissa människor.

Vi har även under veckans gång pratat och funderat på detta med babyskydd, köpa ett eller hyra ett av IF? Man har ju babyskydd en sån kort period att det egentligen känns rätt meningslöst att köpa ett... Känns mer aktuellt att köpa en sprillans ny bilstol som man har över 3 år isånnafall? 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback