Långt inlägg

Vi åkte på semester över helgen till Nynäshamn och kom hem vid 20 över 11 i söndagskväll.
I torsdags var vi till mvc, sf måttet var 24, och järnet 114 vilket var lågt för de värde jag hade vid inskrivningen. Hjärtslag var 156, typiska tjejslag.

Jag har faktiskt sjukt mycket energi idag, eller mer än jag brukar men jag vågar inte riktigt ge mig ut, värmen har en tendens att sluka all min energi tyvärr, överväger tillomed att gå och dejta gymmet ikväll! Men tror jag vilar och ser om energin håller i sig.. Bm sa att jag inte skulle ha för höga krav på mig själv och bara ta det lugnt. 
Dessutom har jag fått mer jobb i visentparken, 7 dagar i augusti som tyvärr krokar med Victors semester, men mer pengar in iaf, handlar om 4 timmar per dag så är inte så värst mycket men alltid något..

Nu väcka min lilla busunge och hitta på något <3






Magen i v.25 (24+1)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback