Torsdag

Torsdag, inte hänt mycket här heller, Anton var på dagis för sista gången på typ 9 veckor, sen blir han ett 15 timmars barn på dagis. Själv skulle jag ha städ dag här hemma men efter att ha lagat lunch så tog min energi slut och stod där vid spisen och höll på svimma, så la mig i sängen och bara tog det lugnt tills jag skulle hämta plutten. Får se vad vi hittar på imorgon, badhuset om det är dåligt väder, lekparken om det är fint och kanske stranden om solen tillåter.

Dessutom har jag bara två dagar kvar på jobbet, blandade känslor för att gå hem, har ju typ världens bästa personer att jobba med. 
Just nu ligger lilla P och sprattlar och har sig i magen, ikväll har hon varit väldigt vaken faktiskt..

Mage vecka 22 (21+3)❤️

Kommentarer
Sandra säger:

Magen växer ser jag😉
Mysigt!!!!❤️
Längtar efter att få se vem som gömmer sig där inne😊
Hälsa familjen!
Kram

2014-07-04 | 00:15:22
Bloggadress: http://www.soddli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback