4 arbetsdagar kvar...

Är inne på sista arbetsveckan nu, samtidigt som det ska bli skönt att få gå hemma och bara ta det lugnt så känns det lite tråkigt att bara vara hemma. Jobbar tisdag, onsdag, lördag och söndag och har jobbat idag. Sen kanske det kan bli lite bättre med uppdateringen här med och lite mer om graviditeten. Men nu ligger all min energi på jobb och familj, ser ut som ett bombnedslag här hemma och jag tänker låta det göra det ett tag till eller åtminstone tills på torsdag. Nu ska jag försöka sova, Victor är ute och fiskar och ligger och oroar mig för att han ska ramla i vattnet...
Saknar för det andra min bästis just nu och Therese :( Det får bli en tur över till Norberg snart alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback