Jun. 09, 2014

Och så har måndagen passerat, en lyckad sådan.
Vi började våran dag med att åka upp till falun för RUL, allt såg så bra ut. Sen fortsatte vi färden mot borlänge för frukost på ikea och shopping. Tror ärligt att Victor bara ville försvinna ett tag, mitt självförtronde sviktar lite huller om buller kan jag lova så ena stunden kan allt se bra ut på och ena är allt skit. Idag var en dag där inget passade! Tillslut hittade vi en klänning som var söt och inte vit som jag kunde ha på bröllopet på lördag. Dessutom gick jag runt där och fick mina svim attacker, oftast blir det så när jag är bland mycker människor, typ affärer, lyckades faktiskt hålla mig på fötterna hela tiden!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback