Jun. 17, 2014

Har tänkt blogga flera dagar nu men jag hinner inte riktigt.. Har börjat mitt sommarjobb i Visentparken, typ det enda jag gör med 4 andra personer är att leka och hitta på saker med barnen t.ex. och kolla så det är rent och snyggt på området. Idag har varit en ganska seg dag, inte så många besökare och det var svin kallt ute ju!

Dessutom är vi inne i vecka 20 igen, vi fick gå tillbaka 8 dagar när vi var på ultraljud, då sa de även att jag mest skulle känna lilla P på vänster sida men jag kan säga att jag nästan bara känner på höger sida, fick det även på film nu ikväll ( har lagt upp på instagram ). Dessutom är det så kul att vara inne i den andra halvan av graviditeten! Det är ju nu vi ska fixa och dona inför P:s ankomst. När vi väntade Anton så köpte vi vagn redan i vecka 15 kanske? En crescent classik var det, begagnad men super duper bra, i dags läget har vi andra kriterier än vad just den vagnen har att erbjuda, vi har dessutom bestämt att ingen dubbelvagn blir det, vi har hittat en annan lösning. Men mer om det i ett annat inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback