lilla P:s vagn



I måndags beställde vi en vagn till lilla P, helt på chansning att den skulle vara bra då jag inte hittade så många recensioner på internet. Idag landade den på ica och vi kunde hämta ut den, Anton fick premier åka den så vi kunde provköra med barn. Antar att det mesta sitter i vana lixom att vi är så vana vid våran emmaljunga att det känns konstigt att köra en annan modell och märke.

Den var nersatt från 7000 till 4000 på jollyroom.se, det ingick chassi, sittdel, liggdel, regnskydd, två till stora fast däck att ha pp t.ex. vintern om man ville, sedan även adapter så vi kan fästa maxi-xosi babyskydd på den. Vi hade inte 4000 att slänga ut (det går lite trögt på sparfronten) dela för att vi vet att jag får in pengar nu, vi hade planerat att köpa barnvagn när min lön kom, men Victors föräldrar lånade oss 4000 så länge till denna vagn.

Vagnen är en beemoo och jag tänkte skriva lite mer om vagnen en annan dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback