puss

åh här ekade det tydligen lite, sitter just nu och pluggar lite engelska, ska skriva om en sak imorgon så jag får E i engelska, jag som var så rädd att jag ännu en gång skulle få F i betyg, men nationella hade jag tydligen lyckats samla ihop nätt som jämt poäng på lyssna och läsa och prata, var bara uppsats saken somjag behövde göra om.
Sen ska jag faktiskt knalla iväg till gymmet, jag hittade en bok i källaren som jag fick när jag väntade Anton, men då var jag inte alls intresserad av just att träna, och där fanns det redan ihop komponerade pogram så tänkte testa ett sånt, blir nog bra.
Får se hur bloggningen blir för alltså vi har verkligen fullt upp just nu, fram till det att sommarlovet och sommarjobbet börjar.
Lite bilder från Instagram.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback