trötter

Oj va mycket klockan hade blivit nu då, dags att borsta tänderna så man är människa imorgon, lär ju inte få hinna sova middag imorgon innan bröllopet vi ska på, självklart är kyrkan när jag brukar ha min lilla dipp och somna hehe ( emelie, bli inte sur om jag sitter på bänken och sover )
Dessutom har sommarlovet börjat, på måndag börjar mitt sommarjobb, och sen ska jag ha en veckas sommarlov och anton är på dagis några timmar ( planerar att sova ). I onsdaga skickade jag med victor att lämna Anton på dagis på morgonen så jag kunde få sova ut, sov till halv 11, min mamma sa även att hon hade sett på mig de senaste dagarna hur trött jag varit... Lilla P i magen ♡


Kommentarer
Lovisa säger:

Vad väntar ni? en flicka eller en pojke? :D

2014-06-20 | 23:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback