hoho någon häääääääääär?!?!?!?!

Hej, nu ekar det här inne jag vet, alltså har så mycket jag skulle vilja skriva ut här, mina tankar och blablabla men sen kommer jag på mig att jag inte vill att alla ska läsa det, det borde gå och typ pubicera inlägg som bara jag kan se, det hade fan varit awesome.
Just nu sitter jag på en kommunikation lektion, borde skriva på min uppsats som ska in idag men jag hittar inte riktigt den dära flitet idag där det bara skrivs och skivs och skivs, dessutom har jag lagt typ 4 lektioner på att lyckas komma på en bra inledning HEHEHEHEE, men har satt upp som mål att kunna få in den idag, så heja mig, men imorgon har jag en svenska analys som ska in så lagom fint.
puss ska plugga nu sen hem och hämta Anton på dagis :)
lite fina bilder från min vardag typ.
Bild1 - mumsar glass, hehe (beroende just nu)
bild2 - mina fina vänner.
Bild3 - Åker buss till dagis en igår :)

Kommentarer
storasyster säger:

Jag är oxå tokig i glass. Måste hänga ihop med det som händer :)

Pussa Anton ifrån mig! ♡

2014-03-21 | 07:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback