Liiiiveeeeet.

Måndagen har nått sitt slut den oxå, livet springer på förfullt, hinner inte med riktigt. Är just nu en riktig zoombie och är trött konstant, är impad att jag lyckats hålla mig vaken till nu faktiskt. Men nu jag faktiskt sova hihi.
Imorgon ska jag förbereda mat inför onsdagen, får nog bli potatisgratäng med kassler och sallad, är riktigt sugen på det, hinner inte heller laga mat på onsdagen då jag inte hämtar Anton förens kl kvart över 5 och är hemma kvart i 6. Victor ska iväg på utbildning/kurs i Stockholm onsdag/torsdag.
Vi har dessutom skrivit på papper om diskmaskin idag, så nu ser jag fram emot att den finns här hemma om någon vecka förhoppningsvis.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback