Söckerförbud

Hej, mitt bloggande går lite upp och ner just nu, har så mycket annat i mitt liv som är roligare än att blogga, har dessutom börjat träna igen, har vila idag, skulle egentligen ha kört ben idag men har sådan träningsvärk efter söndagens benpass att jag hoppar det idag. Sen har även jag och några vänner skaffat ett sockerförbud, vi har typ tagit bort nästan allt socker, förutom ketschup, vi satt typ och googla sockerinnehåll i massa livsmedel en hel lektion. Vi ska köra fram till 31 mars, alltså 3 veckor, och sedan ska vi testa plocka bort något annat livsmedel.
Nu ska jag börja skriva lite på kommunikationen, min mage kurrar just nu så hoppas att maten i skolan är god idag.
I fredags på gymmet.
Efter gymmet gick jag och köpte nya träningsskor, fick pengar till det i födelsedagspresent.
Invigde dom i söndags, såå sköna att träna i.. Bra skor gör skillnad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback